aku renduu hang .. =(

eydafaizal | Monday, March 25, 2013 | 0Comments |
 
assalamualaikum .. =(
mesti pelik kan .. ida sedeh neh .. rendu budak neh ..
 
 


 
sungguh !! rendu sesangat kat dia neh .. awat tataw .. huhuu =(
 
semalam time balek kerja , ida merungut kat boyfie ida ...
 
ida : papa .. mama renduu zaraa .. =(
boyfie : lha , apasal tak call dia ??
ida : tamaow , takot .. harituh call dia tak angkat pon .. =(
boyfie : haehh , dia sebukk kot ..
ida : dia tamaw kawan ngan mama dah kot .. =(
boyfie : engat tak apa yang mama pernah cakap kat papa ?? sahabat yang baek takkan lupakan sahabatnya kan ?? mama takbuleh piker bukan-bukan .. engat lagi comment dia dalam fb hari tuh ??
ida : (angguk..)
boyfie : that's mean , dia tak lupa mama lagi lha tuh .. =)
 
ZAHIRAH ASYIQIN ! iyakah begitu ?? kamu tak lupa padakukah ?? *alahaii .. poyoo sudda .. aku rendu hang neh taw ark ??? sepak hang maw ?? huhuu ..
 
hang cakap hari tuh aku dah lama tabalekk Kedah kan ??? 2 ngan 3 haribulan neh In syaa Allah aku ada kat Kedah .. aku nak jumpa hang nah .. hang tamaw jumpa aku , aku bakaq rumah hang .. hahaa .. buleh teqaa tuh zaraa ??
 
aku janji nak kuaq ngan mimi jugak .. nanti kita hangout sama-sama macam duluw yya ?? spent time lha untuk aku sehari .. buleh ?? alarhh .. luqman tak maqah kot haehh .. ka hang nak aku mintak izin kat cikpah luh ?? huhuu ..
 
haehh sudah-sudah ! merapuu dah ida neh .. hee ..=)
 
p/s : kak ah ! engat uw ! aku nak booking hang SEHARI !!
=D
 
Bubye =)

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid