mereka di sudut hati =)

eydafaizal | Monday, May 20, 2013 | 0Comments |
 
 
 
ehh , apa neh ? apa neh ??
 
apanya ??? ngee .. =D
 
orait ,
abaikan kegedikan ida sebentar tadik ..
ehh2 , you all perasan lagi tak ?
 
harineh jja dah dua entri ida publish ..
ngehngeh ..
grr , ida mampu kan ?? .. lalalaa ...
 
 
tajuk entri ini :
sappa nak teka ??
 
tapayah ! hahhaa .. dah ada pon kat atas .. =D
 
mereka disudut hati ..
 
 
siapakah ???
 
boyfie ??
ish , tadik kan dah story pasal dia ..
cecukup lha tuh ..
kang korang bosan asyek membaca pasal dia jja ..
kan susah tuh .. hee ..
 
sahabat ..
korang tahu kan ,
sahabat sejati , sentiasa dihati .. =)
 
Allah , rendunya sahabatsahabat kesayangan ida tuh .. =(
 
 
 
 
kak ah :
 
hang taw dak aku rendu gila babun kat hang ??
hang tamaw amek taw ?? haehh , sanggupkah ?? ngee ..
rendu neh weh .. rendu nak ngengada ngan hang ..
rendu nak pelokpelok hang .. (err , harituh aku luppa peluk hang sigh ! )
ngehngeh .. aku taw hang pon luppa kan ?? hee ..
 
 



ena :

hang taw dak aku rendu kat muka duckface hang tuh ??
rendu nak tengok hang buad muka spoil hang ..
rendu nak tengok hang fefeeling nyanyi lagu masa karok ..
ngehngeh .. sumpah rendu ..
hang pon mesti rendu haku kan ??
ehh , aku taw hang takan ngaku .. grr ..






mimie :


hey mudak mucuk ,
bila hang nak habes merajuk ngan aku ??
sampai hang Nampak aku tercongok depan pintu rumah hang kah ??
huhuu .. cuba bagitaw aku berapa lama kita tak jumpa ??
nak tengok aku teqiak depan hang ehh ?? hee ..err , hang mai kl taleh ?? hehee .. rendu lorh .. =(





adilla :


hey , yang neh lagi lha tak penah ku dengar khabar berita ..
dilla , hang tak rendu aku meyh ???
aku dah rendu nak tarek pipi comell hang tuh tahu ??
errr , ohh , jahad aku neh rupanya .. heee




deq sha :

weh deq , hang dengaq sini ..
wee , kasaq kak hang haqi neh ..
grr , abaikan .. =)

hang nak taw dak kak hang neh rasa nak terjun katil sebab rendu kat hang ..??
sampai hati hang tak rendu kak hang neh nohh ..

erghh , touching2 .. =(

ehh , engat janji kita ..
kak hang neh qasa nak putaq jja kelendar tuh bagi terbalik tarikh ..
nak cecepat jumpa hang ..
kehkeh ..
sebab tak buleh lha kak hang neh jadik manusia penyabaq sat .. hee .. =D

rendu gilaa tahu ??? =(



 
ehh , sappa tuh ??
grr , hee .. abaikan ..
sajja nak tayang budak comey sorang neh ..
abaikan hokeh !
tiada kaitan dengan cerita ..
sekadar iklan semata-mata ..
ngehngeh .. =)
 
 
 
haa , actually dah habes pon story ..
rasa rendu lha hai kat merekamereka tuh ..
kenapa rendu ??
 
 
hai lha ,
apa punya function soklan korang neh ??
 
ngehngeh ..
harap harap cukup lha perkongsian entri kedua untuk hari neh ..
ida dah penad menilik facebook depa depa neh ciplak gambaq depa tanpa kebenaran ..
 
weh hampa semua ..
haku mintak mahap noh ..
halal lha aku curik gambaq hampa tuh ..
sian aku .. hee .. =)
 
 
 
 
 
 
p/s : rendu chenta haty di kampong .. =( tokk .. imissyouu <3





 

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid