photoshoot ~~

eydafaizal | Tuesday, May 28, 2013 | 0Comments |
 
 
heyy !!
ida kembali bersiaran dalam belog kesayangan ida nehh ..
ngehngeh ..
kemana ida menghilang ??
 
grr , sila tampar ida kuatkuat ..
baru empat hari kot kan ida tak hapdate belog ..
ngehngeh .. takda sappa perasan pon Kankan ??
 
ehh ,
hari neh ida dengan entri bertajuk diatas !
hee ..
 
mak aii , photoshoot beb ..
korang ada ??
bajet retis ida neh sebenarnya ..
 
wait , ida darah manis hokeh ..
nak jadik pengantin neh nanti ..
tunggu yya korang .. hee ..
 
actually neh bukan entri bergambar yya ..
dan photoshoot yang ida maksudkan bukanlah untuk function apa pon ..
just sukasuka antara ida and si boyfie ..
 
ehh , ida pernah cerita yang si boyfie ida neh tak suka bergambar kan ??
 
haa , untuk pengetahuan korang ,
dia sekarang dah mula berjinakjinak dengan kamera ..
yelahh ,
dah kesayangan dia neh pon hantu lensa kan ,
blogger pulak katekan ,
dia kena lha ekot sekali ..
 
nanti ida masokkan pic photoshoot time kat taman laying-laying hek ..
 
sekarang neh ida tak boleh hupload pic ..
ada problem sikit ..
tak percaya ??
cuba g terjah instag ida ..
tengok ada tak pic terbaru ??
takda kan ???
 
serius !
seksa hokeh ..
 
kalau ada pon entri bergambar ,
ianya hanyalha pic yang dicopy urlnya dari facebook ..
huhuk ! sedeh ... =(
 
okeh ,
si boyfie pon tengah belajar nak selesa depan kamera ..
eehh , mestilah kan ,
nanti time nak nikah , masa majlis ,
ida neh siap nak book photographer ..
alalaaa ..
sweet lha wedding ida nanti moganya ..
ngehngeh ..
*silaa jeles !
 
 
 
okeh !
ida dah mulaa merapu meriban ..
so , sebelum terlanjur katakata kegedikan ,
ida mohon undur diri ..
hehe ..
 
 
 
 
 
 
 
p/s : peace !

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid