LINE , WE CHAT & WHATSAPP :)

eydafaizal | Tuesday, June 25, 2013 | 3Comments |
 
 
ngehngeh ..
meroyan baca tajuk entri kan ??
wee .. bajet berteknologi lha sangat kan si ida neh ..
ehh , kisah apa .. ida mampu ...
korang tak mampu senyap ~~! grr ..
(kasar kan ?? sila dating lempang ida lajju-lajju .. )
 
 
hee .. ekceli takda menda sangat pon nak cerita pasal social teknologi terkini tuh ..
just nak berkongsi ..
dan berkawan ..
 
kongsi ??
kawan ??
 
yyaaa !!!!
 
berkawan tuh perlu taw bagi ida ..
berkongsi lha yang ida pon ada applikasi tuh ..
ngehngeh ..
 
tahu korang tak heran pon ..
wee .. ida sekadar nak menambah kenalan ..
almaklumlah , ida neh kan peramah orangnya ..
perasaan sendiri .. (tangan kat dada mata ke atas)
 
 
okehh .. ida nak cerita acaner ida leyh terjebak ngan mendalah tuh ..
 
orait ..
LINE ...
mendalah tuh ida download secara tak sengaja ..
ngeh .. kenapa leh jadik tak sengaja ??
ida pon tak tahu ..
haha .. tapi nampak cam menarikk jja ..
so ida dengan senang hatynya kekalkan disitu .. cehh ..
 
 
WE CHAT...
ida tak cerita pon korang dah tahu agak ..
of coz lha sebab tuh tengah femes sekarang neh ..
sesibuk jja nak download jugak kan ??
tapi yang sebenarnya si boyfie yang banyak berwechatnya ..
sigh betul ~~
 
WHATSAPP ...
ekceli mendalah neh dah berkurun dah ..
tapi ida lagi selesa dengan mendalah neh coz mudah ..
and ida pulak stail suka menaip ..
ehh , penulis belog kan ??
mestilah suka menaip kan ??
hahaha .. semestinya hokeh ~~ enjoy jja ..
 
 
sebenarnya , ida try download kakao talk ..
boleh tapi macam tak best jja ..
kenapa ida rasa macam tuh hek ??
akhirnya terpadam macam tuh jer ..
dengan wajah tak bersalah uninstall bhalek ..
hahaa .. tuh pon dok rasa blur blur ..
rugi ker tak neh ida buang ..
korang rasa ???
 
hokeh lha cerita ceriti pasal neh ..
korang pulak nanty bosan asyik membaca apa yang ida mengomel kan ?
maklumlha .. benda semua dah tahu ..
hahaa ..
 
rerajin lha add ..
 
LINE & WECHAT ID ida : eydafaizal19
 
macam biasa lha kan ..
dah kata tuh nickname kami berdua ..
harus lha ..
ngehngeh .. (buad muka gedik )
(sila tumbuk..)
 
whatapp ??
kalau korang nak fon no ida , pm ida kat fesbuk korangnye  fon nombor ngn nama keh ..
(bajet ida neh femes gilaa an orang add bagai .. bhahaahaa ..)
 
jangan lha lupa letak link belog korang ..
sure tak nyesal .. sebab ida peramah .. ~~ (puji diri sendiri ..)
 
hokehhokeh ..
ida dah mula merepek meraban ..
Bubye .. ~~
 
 
 
 
 
p/s : lepas neh agakagak applikasi apa lagi yang dorang nak cipta hek ?? kita tunggu jja ... peace ~~! :)
 
 
 

3 comments:

  1. ieda..ni link blog wani..done follow u,nt visit my blog ye..tq dear

    ReplyDelete
  2. rajin downld smua 2 :) sy lngsung tak minat..sbb hp pn xcggih hu3

    ReplyDelete
    Replies
    1. rajen ?? download sbb bosann meyhh ... ngehngeh ..

      Delete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid