rasa tak sihat ~~ JEREBU ~~

eydafaizal | Monday, June 24, 2013 | 0Comments |
 
 
hmm .. harineh rasa tak sihat gilaa ..
tak tahu kenapa ..
maybe sebab jerebu kott ..
 
kat KL neh jerebu dah semakin teruk ..
semalam masa nak outing ngan si boyfie pon ,
tengok KL macam tak berapa nak jelas jja ..
tapi gagah gak keluar ..
almaklum lha , dah namanya dengan si boyfie ..
bila lagi nak keluar sama-sama kan ??
hari-hari cuty jja lha ..
 
tapi keluar kejab jer semalam ..
tak tahan arh ida ..
rasa tak selesa gittew ..
 
so terpaksa lha bhalek awal dan tidur dirumah ..
ngeh ~~
 
pagi tadik ,
masa si boyfie antarkan g keja ,
dah nampak macam lagi teruk pulak jerebu neh ..
 
mula lha si ida neh rasa pedih jja mata neh ..
rasa nak batuk bagai ..
kulit muka ngan tangan pon asyik menggatal jja kejanya ..
kepala pon kepening-peningan neh ..
grr .. seksa hokeh nak buad kerja lau cenggini ..
 
 
sekolah-sekolah kat area Selangor and KL dah diarah tutup dah ..
so tadik pagi jalan memang lengai jja lha ..
 
tetiba rasa kesian si boyfie ...
dah lha jerebu neh ..
mintak- mintak lha tak banyak surat yang dia kena hantar hari neh ..
dia tuh pon badan ala-ala manja gak ..
Nampak jja kuat tapi antibody lemah ..
 
 
serius ida pon rasa macam tak berapa nak sihat ..
malas nak singgah pasaraya carik mask ..
 
dada pon dah rasa sesak ..
nak bernafas pon seksa lha haiii ..
 
 
cepat-cepat lha habes semua neh ..
tak tertanggung seksa rasanya ..
 
 
 
 
 
 
p/s : agak-agak kalau ida mintak kat bos cuty acaner ?? patotkah ??? huhuu
 
 

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid