haa ... nampak ??

eydafaizal | Thursday, July 04, 2013 | 0Comments |
 
haehh .. mendalah apa lha kan ??
ngehngeh ..
 

ehh .. ida bukan suroh korang tengok muka sememeh ida tuh ..
ida suroh korang usha tengok apa yang ida pegang tuh ...

haa ..
tuh lha jam untuk birthdays boy ida nanty ..

nanti lha sangat ..
hahaa .. dah try dah pon si boyfie tuh ..
siap g potong lagi ..
haehh .. kan dah bagitahu , ida neh bukan lha romantic ..

ngehngeh .. terima lha si boyfie hoii ,
tunangmu ini tak pandai nak bagi kejutan kat kamu ..

ida nak amek pic jam tuh secara dekat tak buleh lagi ..
hahaa .. masa tidak mengizinkan kerana jam itu dah pon berada di tangan si boyfie itu ..
grr ...

tapi bila dia g kerja ..
ida neh gigih menjeling pergelangan tangannya tuh ..

tahu kenapa ??
tetap lha jugak dia pakai G-Shock nya yang cun melecun tuh ..
ishh .. boleh dia tak pakai jam cantik yang ida beli tuh ..
touching I taw ...

sobsob ...

tapi pandai jja dia pujuk ..
katanya , jam tuh kan cantik ( lha SANGAT .. )

so dia akan pakai bila ada upacara yang bersesuaian sajja ..
ceh !!

ayat amek aty ..
upacara yang bersesuaian ??
kau hengat kau tuh retis hek boyfie ???
grr ...

sukaty lha ..
hahaa .. tappa -tappa ..
motip ida nak dapat G-Shock kesayangan dia tuh belum tercapai ..
huhuu .. sedeh ...


haryneh dah 4 haribulan ..
oii mak , lagi dua hari birthdays si boyfie neh yya ..
hahaa ..
need to plan something serious .. kehkeh ..


k bai ...





p/s : beli kek cawan jja bagi dia aci ???? hahaa
 

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid