fahamilah aku ~~

eydafaizal | Friday, September 06, 2013 | 1Comments |
 
 

 
 
 
Ya Allah ...
hanya kau yang tahu betapa rindunya aku pada anakku ..
hanya kau saja yang tahu betapa peritnya perasaan aku berjauhan dengan anak yang aku sayangi ..
aku tak kuat ya rabbi ..
aku tak kuat ..
 
Ya Allah ...
tolong lha aku ..
aku merayu memohon padamu ..
aku terlalu inginkan anakku berada disisiku ..
aku menyayanginya ..
aku mencintainya ..
 
Ya Allah ..
kau lembutkan lha hati ibuku ..
lembutkan hati ayah tiriku ..
beri mereka perasaan simpati kepadaku ..
moga mereka tergerak hati untuk kembalikan Qayyum kepadaku ..
 
Ya Rabbi ..
aku insan yang lemah ..
aku tak berupaya melawan takdir ..
andai ini balasan atas segala dosaku ,
aku memohon ampun kepadamu ..
aku benar-benar tak meredhai semua ini ..
aku tak dapat terima kenyataan ini ..
kesian kamu anak ..
kamu dijauhkan dari mama ..
kamu tak dapat tengok muka mama kamu ni ..
kamu tak dapat menyusu air susu mamamu ini ..
kamu tak dapat merasai kasih sayang mamamu yang tak terhingga terhadapmu ini ..
kamu tak dapat merasa belaian mama yang melahirkan kamu ke atas dunia fana ini ..
bersabar lha sayang ..
mama akan berusaha sedaya mungkin untuk mengambil kamu ..
mama akan berusaha semaksimum mungkin untuk mencari kamu ..
mama tak boleh terima hidup mama kosong tanpa kamu ..
 
33 minggu anak ..
33 minggu mama mengandungkan kamu ..
mama melahirkan kamu ..
mama lindungi kamu dari segala ancaman bahaya ..
mama sayangi kamu lebih dari nyawa mama sendiri ..
betapa mama mencintaimu nak ...
8 bulan seminggu mama bawa kamu kesana kesini ..
kehulu kehilir ..
setelah kamu mama lahirkan ,
hanya 50 hari sahaja mama berpeluang menjaga kamu ..
mama sayang kamu Qayyum ..
mama rendu kamu ..
mama terlalu inginkan kamu untuk sentiasa menemani mama ..
 
Ya Allah ..
tolong lha aku ya allah ..
aku memohon kepadamu ..
kembalikan anakku kesisiku ..
hanya dia yang aku perlukan ..
tolonglha aku ya rabbi ..
hanya kau yang mengerti kesedihan ini ..
hanya kau yang fahami keperitan ini ..
tolong lha aku ..
aku mohon .. aku mohon ya allah ..
aku mohon sangat3 ..
 
Muhammad Qayyum Iman ..
mama rindu kamu sayang ..
mama sangat rindukan kamu ..
balik pada mama nak ..
tolong mama ...
 
Ya Allah ..
berikan aku kekuatan ..
berikan aku ketabahan ..
hanya padamu aku memohon ..
aminn ..

1 comment:

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid