muncung si qayyum ....

eydafaizal | Monday, September 09, 2013 | 0Comments |
 


aku kan dah pernah cakap an , si budak qayyum neh baekk ..
tak banyak meragam ..
tingkah dia comel jja weh ..
sungguh tak tipu ..

haa neh aku nak cerita pasal qayyum ..
si qayyum neh sukakan kebebasan ..
kebebasan macam mana kau Tanya ??

sini aku nak cerita ..

si qayyum neh palinglah tak suka dibedung penuh ..
kalaw dah dibedung dia punya rengek mengada gilaa ..
kau hamek dia dukung pon dia buad tatahu jja ..
tetaplah nangis panjang ..
kengkonon nak suruh mama dia bukakkan bedung dia arh ..
grr .. yang kita neh pon , syahdu dengar dia merengek ..
anak manja katakan....

setiap kali bedung ,
qayyum akan protes ..
kau pelok dia pon dia tak layan weh ..
so kalau kau tanak dia merengek , silalah kau lepaskan bedung dia ..
tapi kau jangan biarkan dia tak berbaju pulak .. ngehh ..



haa ..
kau tengok ... suka dia bila tak dibedung ..
yang mamanya neh risau tangannya menguis sana sini ..
kukunya cepat weh panjangnya ..
kau pakaikan sarung tangan tuh pon tak jalan nyer ..
budak qayyum neh pandai bukak ..
ada sekali tuh aku tak perasan bila terbukaknya sarung tangan dia tuh ,
sekali tengok kat ngan mata dia dah cecalar ..
bila tengok kuku dia ...., hah sah !!
dia cakar sendiri ..
seb baek kau tak merengek saket nak ..

salah mamanya neh jugak ..
dah sedar kuku dia dah panjang sikit ..
keja bertangguh jja ..sudahnya aku lupa ..
sekali anak calar cenggitu ,
mamanya neh serikk .. hinsap .. tamaw tangguh g dah ..
sian dak kecik tuh weh walaupon dia yang buad sendiri ..


 

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid