throwback : 8 month pregnant ~~

eydafaizal | Sunday, September 15, 2013 | 4Comments |
 
 
sappa kata pregnant tak best hoii ??
meh aku nak piat telinga sikit .. ngeh ..
 
hee .. masa aku pregnant is masa aku bermanja-manjaan ..
waktu aku bermalas-malasan ..
tapi kat umah jek lha hek ..
mimpi lha kau nak bermalasan di ofis .. adehh ..
 
ehh .. tuh lelain t aku citer ..
tetiba rasa nak kongsi semua kenangan aku ..
kau hadap lha yer .. hee ..
 
focus tajuk di atas ..
masa lapan bulan aku pregnant ,
kan aku citer aku ada rancang birthday dak encem aku tuh ..
haa .. bayangkan time tuh aku aturkan segalanya ..
dengan beby lapan bulan dalam perot ..
lahaii .. cepat nau rasa semputnya ..
sebahekk aku banyak rilek ..
kerja mengarah jer tentang majlis ..
tinggal bab nak carik hadiah jja ..
 
ehh .. aku dah cerita kan ??
malas aku nak mengulang ..
kau g carik entri aku tuh baca balek kalau nak tahu erkk ..
hee .. dasar pelalas aku neh .. kan ???
 
motif aku cerita ??
 
alaa .. sajja nak menempek gambar masa tengah boyot .. wee ..
 
 



 
 
 
rendu dak qayyum ...
dah selamat lahir pon dia ..
sayang aku diduga begini ..
in syaa allah .. aku akan berusaha pertahankan hak aku ..
selagi hayat dikandung badan ..
 

4 comments:

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid