KAWAN BAEK BARU ~~

eydafaizal | Wednesday, October 23, 2013 | 3Comments |
 
setakat neh .. aku tak lha ramai nau kawan baek ..
tapi dengan dia , si kawan baik aku yang baru neh ,
aku boleh luahkan segalanya ..
 
pasal aku ...
pasal masalah aku ..
pasal kesedihan aku ..
pasal kerinduan aku pada qayyum ..
 
segalanya aku luahkan kat dia ..
 
aku bersyukur ..
dalam keadaan aku macam neh .. dengan masalah aku macam neh ..
ramai gilaa orang yang ambil berat ..
dari yang tak kenal aku , sampailah kawan-kawan aku sendiri ..
semuanya terlalu menjaga .. caring ...
 
aku terharu ...
terharu bila semuanya prihatin dengan qayyum ..
terharu bila mereka macam-macam bagi cadangan untuk aku dapatkan semula qayyum ..
mereka pon nak tengok aku bersama lagi ngan dak qayyum ..
 
yya .. aku terlalu rindukan qayyum ..
terlalu ... sangat sangat sangat rindukan qayyum ..
 
pada yang caring dan prihatin keadaan dak qayyum tuh ..
aku ucapkan berjutaan terima kasih .. tak terhinggalah ..
allah jer yang boleh balas keprihatinan korang pada aku ..
aku bersyukur .. walaupun tak saling mengenal ..
 
ehh .. aku nak cerita pasal kawan aku kan .. hikhik ..
sory ..aku sebenarnya just nak tepek gambar cun dia jer .. hikhik ..
tataplah .. in syaa allah t aku cerita lagi sal dia ..
ehh , tak cerita apa pon kan ? hee ..


 

 


cun ?? ofcoz r kan .. hee



p/s: entri tergantung ??? hee
 

3 comments:

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid