alhamdulillah .. semakin sehad .. :)

eydafaizal | Thursday, November 21, 2013 | 7Comments |
 




kalau korang dah baca entri lepas , yang neh ...
mesti korang dah tahu pasal aku sakit tuh kan ???

sekarang neh , Alhamdulillah ,
dah kurang sikit ... batuk pon sikit-sikit jja ..
and yang paling best , dah tak kena selalu pegi klinik panel untuk sedut gas ..
wee .. I is happy hokey ..
penat hoi berulang ke klinik ..
aku neh bukan sepsis rajen nau berulang alek ..
lagi-lagilah ke klinik ..
hospital pon sama .. penad seyhh ..

in syaa allah .. aku nak jaga kesihatan dengan baek lepas neh ..
kesihatan aku kena okay ..
baru boleh buad semua benda dengan umah ..
lelagi aku dah arh nak pindah umah dalam masa terdekat neh ..
banyak benda kena aku buad ..

korang pon , doa-doakan lha aku ..
korang kan baekk .. hihik ..



p/s : malas nak taip panjang-panjang .. ngee

 

7 comments:

  1. Alhamdulillah. pasne jage kesihatan selalu tau ^^

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, take care dear.... apa2 hal boleh je roger2 ena... seronoknya jadi ibu muda nim

    ReplyDelete
  3. singgah blogwalking sini. Thanks sudi support blog saya. Peserta bloglist telah saya update. Jom blogwalking.
    http://nurfara-hani.blogspot.com/2013/11/senarai-bloglist-blog-nurfarahani-part-1.html

    ReplyDelete
  4. syukur lha dah sihat...:D
    kalau tak terbiar lha blog ni ... kang jadi blog hantu plak... ganti villa nabila...ahahahaha

    ReplyDelete
  5. Bagus la makin sihat. Sekarang musim hujan. Memang mudah dijangkiti. =)

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid