wordless wednesday : syukur jadi diri sendiri ...

eydafaizal | Wednesday, November 06, 2013 | 2Comments |
 
aku malas nak menaip sebenarnya ..
tapi demimu belog , aku gagahkan jugak .. hahaa ..
 
tajuk kat atas tuh ..  syukur jadik diri sendiri ..
 
aku yakin setiap orang pon mesti bersyukur dengan kelebihan diri sendiri ..
bagi aku setiap manusia tuh ada kelebihan masing-masing ..
aku menulis atas tajuk tuh sebab ada something yang aku nak story ..
tapi bukan dalam entri neh r ..
tuh lain cerita ..
 
kesimpulan tajuk kat atas ,
walau sebanyak mana kelemahan aku yang korang Nampak ,
aku tetap yakin yang aku ada kelebihan sendiri ..
aku yakin aku ada keistimewaan tersendiri ..
 
yakin pada diri tuh penting ..
 
 
 

 

 

 
 
penampilan baru ?
 
Alhamdulillah .. :)

2 comments:

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid