dah nak masok tahun baru ...

eydafaizal | Saturday, December 28, 2013 | 3Comments |
 
haih .. pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru ..
wallaweh , sangat sayangkan kenangan sepanjang tahun neh .. 2013 ..
 
macam macam dugaan aku tahun neh ..
dugaan aku dan suami ..
keadaan macam kucar kacir dengan masalah sendiri ..
then family pulak dating menjengah dengan cabaran baru ..
 
hati semua pihak nak kena jaga hoi ..
aku neh lelagi arh ..
kadang kadang serba salah ..
sebab aku ngan laki aku ,laki aku lebih banyak beralah dalam setiap perkara ..
 
tahun neh aku hilang anak ..
tahun neh jugak aku sakit ..
tahun neh macam macam aku kena handle ..
tahun neh jugak banyak masalah yang family mengadu kat kau ..
dan aku blur kalau sengsorang ..
 
kadang-kadang rasa macam lemah nak teruskan hidup ..
dugaan aku yang paling hebat ,
aku hilang anak kandung aku ,.
anak kesayangan aku ..
anak yang aku lahirkan ..
 
sampai sekarang pon kerinduan tuh semakin bertambah ..
sangat sayu hati tapi apa yang aku boleh buad ?
 
aku rendu qayyum iman aku ..
 
 
aku rendu anak aku ...
 
 
aku berharap sangat Allah tunjukkan kebenaran dan keadillan ..
aku harap tahun 2014 neh membawa sinar dalam hidup aku ..
aku harap aku lebih bahagia dengan keluarga kecil aku ..
 
bersyukur , walaupun dugaan silih berganti sepanjang tahun 2013 neh ,
ALLAH tetap murahkan rezeki aku suami isteri ..
rezeki mencurah ..
 
yya .. rezeki allah ada di mana-mana ..


mohon Allah terus beri kekuatan pada aku dan suami ..
aminn ..


 

 
ohh , kau pon tahu laki aku bukanlah mesra kamera .. asyiklah mata nengok tv .. haihh ..
 
 
 
 
 
p/s : tak larat nak taip pepanjang bila fikiran asyik terbayangkan qayyum ..
mama sayang awak QAYYUM IMAN .. <3
 

3 comments:

  1. Selamat pagi
    singgah n follow u back
    thanks for support for GA

    ReplyDelete
  2. Stay strong eyda. Everything happens for a reason. Ada hikmahnya tu :')

    ReplyDelete
  3. Sabar akak Semua yang berlaku ada hikmah disebaliknya , berdoa lah kepada yang Maha Esa , agar diberikan petunjuk . :')

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid