novel bersiri :)

eydafaizal | Friday, December 13, 2013 | 4Comments |
 
okay ..
harineh aku nak story pasal buku .. hee ..
 
orait .. sapa kat sini tak kenal kak ain maisarah ?
alaa , penulis novel remaja popular tuh ..
haa , aku dulu cukup suka baca buku buku karya dia ..
(sampai sekarang pon suka lagi .. walaupun dah jadik mak orang ..) sigh ..
 
kalu yang mengikuti novel novel kak ain neh ,
mesti tahu corak gaya penulisan beliau kan ..
haa , best kan ??
 
biasanya semua novel kak ain neh berlatarbelakangkan sekolah sri bangsar ..
dan biasanya setiap novel ada watak watak yang kita sedia maklum ..
contoh : watak kumpulan the wannababes ,..
 
inspirasi dari novel aku mahu buli ,
menghasilkan novel dewasa bertajuk IMPIANA ..
 
orait , bercakap pasal impiana neh ..
impiana neh sebenarnya novel dewasa ..
dan novel siri impiana ini mempunyai empat siri ..
novel novel impiana neh dah lama sebenarnya kat pasaran ..
cuma aku yang dari dulu terkial kial mencarik ..
banyak kedai buku kat KL neh yang aku Tanya ..
semuanya kata novel novel neh dah habis lha , takda stock lha ..
keciwa okeh keciwa .. :(
 
 
 
 
 
 
so , nak dijadikkan cerita ,
baru baru neh aku cuti ..
then kebetulan adek aku ada kat KL ..
aku pon ajak lha dia pegi jalan jalan ..
alaa , kat BremMall jja pon ..
dah itu ja yang dekat dengan rumah aku ...
 
kebetulan jugak ,
ada promosi kat MyBookStore kat situ ..
aku teruslah mengajak adek aku yang jugak kaki buku masok ke kedai buku tuh ..
rambang mata taw .. haeh ..
harga akhir tahun kan .. mahunya tak meraban aku mencarik buku ?hahaa ..
 



 
 
dan hasilnya ... jengjengjeng ...
 
aku dapat jugak temui keempat empat siri IMPIANA tu .. yeaayy ..
and aku grab empat empat sekali ..
hamik kau , susah sangat nak carik kan ..
puas aty aku .. muahahaa ..
balik ja terus ngadap buku tuh ..
sampai laki aku balik pon haku tak sedar dah .. phfff ..
 
 
kesimpulan :)
 
impiana tuh memang terbaekk ..
cuma ada sedikit yang tergantung storinya ..
buat aku tetanya Tanya ..
but so far , that so good .. :P
 
 
 
 
p/s : who's your feberet penulis ?
 

4 comments:

  1. Bestnya, buku impiana!
    Baru baca impiana 3 je. But still daebak!

    Sekarang kak Ain dah ada kedai online.So, tak payah susah2 carik lagi. [www.kedaiblink.com]

    ReplyDelete
  2. Novel memang kebanyakkan macam tu. Dia membuat kita tertanya2 kesudahannya. =)

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  3. menarik jgk kan. novel bersiri ni pyh jgk nak follow. huhu,

    ReplyDelete
  4. wow complete set! kalau da suka memang kena beli dari part 1 sampai last :)

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid