snek kegemaran ~~ ehh ?

eydafaizal | Saturday, December 14, 2013 | 2Comments |
 
 
 
 ohh .. I is don't know why aku boleh tetiba minat snek neh ..
 
 
 
sejak seminggu lepas ,
coklat neh mestilah termasuk dalam list wajib kubawa ke opis ..
lazat weh .. best gittew rasa dia ..
dah nama pon coklat kan ..
sapa yang taksuka ?? haahaa
 
 
laki aku geleng kepala setiap kali aku turun kedai semata mata nak beli cekelat tuh .. haeh ..,
ntah kenapa aku pon tataw ..
pengaruh dari seseorang ??
takda maknanya sebab harituh aku yang gatal beli ..
nak rasa kunun .. hahah ..
kan dah jadik sukaa ..
 
gigih aku turun kedai taw nak beli mendalah neh ..
 
sampailah semalam aku makan sambil baca majalah ujang ,
laki aku tegur dengan soalan berbisa .. ,
" mama tak takot gemok ker ??"
err .. dan dan stop ngunyah ..
saat saat tuh jugak aku rasa kenyang ..
dah tanak ngunyah ..
haehh ..
 
terus simpan lebihan cekelat tuh ,
minum air then masok tidor ..
sentap !
 
 
 
p/s : tapi aku kisah jugak hoi .. huhuu ..
 

2 comments:

  1. Ohooo sedap coklat tu .. Makan jangan tak makan

    ReplyDelete
  2. dulu suka jugak makan biskut coklat rocky tu :)

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid