aku tegas ?

eydafaizal | Tuesday, January 21, 2014 | 1Comments |


yya .. aku tegas .... so what ???? haha ..

okayy .. maybe sebab aku anak sulong , 
so tegas tu macam sinonim dengan aku ..

tapi aku tak garang ehh ..
bukan aku cakap ehh ,,.. adek adek aku cakap ..

aku tegas bila ada benda yang tak kena dengan sesuatu benda tu ..
tapi tegas aku bukan marah marah tak tentu hala ehh ..
aku lebih suka membebel ..

membebel dengan marah tak sama hokeh .. haha ..

aku jarang nak marah adek adek aku ..
even kalau derang buat silap , aku just tegur buat permulaan ..
tapi kalau silap derang tuh berulang lagi ,
memang tahan jer lha kena bebel ngan aku ..
pantang haku orang tak dengar cakap aku tau .. ngee ..

aku kawen pon , kadang kadang laki aku pon kena bebel ..
mana taknya , bila aku pepenat kemas rumah , dia selamba sepahkan ..
perghh , memula kawen tuh sabar jek aku neh ..
malas nak menegur ,,
dah kata kau sayang laki kau kan .. huhu ..
tapi lama lama , macam dah kerap sangat , 
aku kemas dia sepah , dia sepah aku kemas .. 
ehh memang nak kena lha kan ..
sekali jek kena bebel ngan aku , 
sampai sekarang dia takut nak sepahkan rumah .. muahaha ..
kejam kan aku ..??
ohh fedulik .. ngee ..
ampun faizalll ........

nak dibandingkan aku dengan adek beradek aku yang lain , 
memanglah aku neh paling cool ..
adek adek aku kebanyakkan rapat dengan aku .. 
tapi derang takut nak buat aku marah ..
sebab derang tahu kot kalau aku marah cammana kan ..

antara reramai adek beradek aku , 
aku pernah cerita , yang ketiga bawah aku tuh lagi garang ..
sebab dia pantang silap sikit mesti dah mengamuk marah marah ..
adek adek aku yang lain cukup anti ngan kakak derang yang tu .. ngee ..


dalam femily kecik aku sekarang , 
dah aku dapat laki anak ongsu kau , 
kau pon boleh agak betapa tegasnya dia .. 
so tegas aku mesti tenggelam dek kerana ketegasan suami ..phffff ... 

sokay suami .. kau tetap menang ..

okay , tu ja nak merepek .. bye .. :)




p/s : at least aku tau aku tegas .. muhahaha

1 comment:

  1. huhuhu xpe.Tegas yg mengajar xpe.Sbgai kakak po mmg bagus utk sikap tegas dgn adik2 :)

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid