azam 2014

eydafaizal | Sunday, January 05, 2014 | 6Comments |






orait .. harineh nak cerita pasal azam ..
dah masuk tahun baru kan ?
so biasalah , setiap tahun azam berganti ..

azam tahun lepas alhamdulillah tercapai ..
so tahun neh nak bermula dengan azam baru ..

azam tahun neh :

untuk diri sendiri :
- nak lebih jaga kesihatan ..sebab tahun lepas aku neh asyiklah stress .. 
sampai kesihatan pon terabai ..
-nak fokus kerja .. sebab tahun neh macam aku neh banyak maen maen .. kahkah ..
tak serius lansung .. jahad tol aku ..
-nak lebih kurus .. ehh ?? hahaa .. sebab aku rasa aku gemuk .. ehh nak diet lah ..
[err yang neh aku taktau boleh ker tidak .. ehh dah kata azam kan ? ] 
go eyda go .. cewwah ..


untuk keluarga :
- aku nak jadik isteri yang mithali .. sebab aku neh degil .. laki aku selalu nau mengalah ngan aku .. ishish ..
- nak jadik ibu yang penyayang .. hmm .. doakan aku dapat qayyum tahun neh .. aku rendu gilaa kat dak qayyum comel tuh ..
- nak pastikan keadaan rumah tangga aku lebih teratur .. ohh yang neh ceh sikit sebab aku tak kretip .. sadis ..




err .. tu jja kot .. 
hahaa .. malas nak semai azam bebanyak ..
bagi aku segalanya sempurna ..
apa yang Allah rencanakan tuh yang paling terbaek ..
jadik , berdoa agar Allah dengar suara hati kita ..


nak gadjet lebih lagi boleh ? muahaha ..
pitam kau faizal .. kahkah ..


okay bye !



p/s : azam kau apa ?

6 comments:

  1. Semoga azam akak tercapai ... Semoga tahun ni membawa lebih makna kepada akak ..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah ahad di sini...semoga apa yang di azamkan akan tercapai...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Azam 2014 , Nak kuruskan badan . Haha , dulu pon azam yang same , tapi still gemuk juga . Haihh T_T

    ReplyDelete
  5. semoga azam awk tu tercapai ye dik.. =)
    insyaAllah..usaha & usaha untuk dapatkan bby tecik awak tu ye..

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid