bila aku nak kena tinggal ......... :(

eydafaizal | Thursday, January 16, 2014 | 3Comments |


huwaaaa  .... aku nak kena tinggal .... 

sadis okeh .. laki aku balik kampung malam neh ..
nak memenuhi jemputan kawen kawan baik dia kat kampung ..
dan paling sadis bila aku tak dapat cuti ..
bila tak dapat cuti maknanya aku tak boleh ikot ...
bila tak boleh ikot maknanya aku kena tinggallah ! huwaaa .....

laki aku memang dah bagitau aku dia nak attend majlis kawan dia tuh ..
dah lamaa ...
tapi aku lupa mintak cuti ..
ehh , boleh pulak kan ...? muahahaa ..

tapi tappa lha ..
laki aku janji nak balik secepatnya ..

aku bukan apa sangat pon ..
aku neh mengada siket ngan dia ..
kau bayangkan dari aku kawen dengan dia sampailah sekarang ,
aku tak pernah berjauhan dengan dia walaupun untuk sehari ..
kalau pernah pon , dua hari lha paling lama ..

tuh pon hku beriya - iya menangis rendu .. 
call mesej macam orang bercinta .. hahaa ..

rendu hoii ..

yya lha , kau bayangkan lha , 
aku yang selalu hari-hari tengok gelagat dia .. 
tetiba sunyi jja ...
takda gelak ketawa .. laki aku kan suka buat aku gelak .. kihkih ..
bila dia takda , nak tido pon rasa nak nangis .. 
haa kau tengokk ... manja kan akuu ..???






tappa lha sayangs hoii ..
dua hari jja kan ?? kahkah ..

ohh , lagipon minggu depan aku ngan laki aku balik kedah jugak ..
minggu depan  kot .. ehh ?
hahaa aku lupa .. phfff ..

alaa , cuti raya cina nanti lha maksud aku ..
laki aku nak balik kedah lagi ..
kali tuh seharusnya aku ekot .. muahaha ..
aku nak balik melawat adek kembar aku kat asrama ..
rendu derang sangat tau ..
dah lha tahun neh derang ada exam penting ..
kau doa-doakan lha adek adek kembar aku tuh ekk ..







kau tengok muncung laki aku tuh ..
kau tahu apa motip dia ??

motip sebab nak ejek aku yang selalu nau bergambar pastu buat mulut duckface tuh .. cisssss !!!







doakan perjalanan laki aku malam neh selamat ehh ..

encik faizal ..... iloveyouuu ... hee ..:)



p/s : aku kan gedik ... lalalalalalala ........haha

3 comments:

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid