bila dia dah verangan .......

eydafaizal | Thursday, January 23, 2014 | 3Comments |


wahh .. verangan ?? apa tuh ??

haha .. berangan lha .. adehh ..

aku nak  cerita pasal teaser semalam .. ngehngeh .. 
klik SINI untuk baca .. kahkah ..


korang yang selalu or pernah baca blog aku mesti pelik kan ..
sebab korang mesti tahu punya yang laki aku bukannya polis ..
laki aku kan posmen .. muehehe ...

dah tuh , mana datangnya baju tersebut ??
wahh ..aku nak menaip pon terasa nak ketawa ingatkan kerenah suami yang tak sudah sudah ..

baiklah .... aku cerita ..

adek aku kan ahli kadet polis dari form 1 sampailah sekarang ..
so , semestinya dia ada uniform full kadet polis tuh kan ???
dah itu cita cita adek kesayangan aku tuh ..
nak jadik polis berjaya katanya ..
siap berangan nak jadik pegawai lagi .. haha ..
okay dek , aku sokong kau .. 

ehh , aku bukan nak story kat kau pasal adek aku ..
aku nak cerita pasal laki aku ..ngehngeh ...







actually laki aku mintak try baju kadet polis adek aku tuh ..
nak cuba pakai katanya ..
sebab apa ??


sebab dia teringin nak jadik polis sebenarnya ..
tapi bila suruh apply , 
dengan yakinnya dia cakap takot tak lepas ..
lorhh pulakkk kan ??
haehh .. sebab  utama dia yakin tak lepas adalah kerana dia pendek ... caittt !!
alasan nau kau faizal .....

kau bayangkan , 
baju adek aku tuh , dia pakai macam best jerk .. muahaha ..
tapi disebabkan adek aku perempuan , dan tinggi , 
jadik dia gagahkan jugak pakai seluar slack posmen dia .. 
kalau kau nak tahu , tali pinggang dia pakai itupon talipinggang posmen dia .. 
cuma sebab cahaya kan ,
so tak nampak cop kat tali pinggang tu .. phffff ..

iyalah suami , 
aku ekot cakap kau ..

beriya nau suruh aku snap gambar dia ..haha ..

jadiklah ...

asalkan tercapai cita cita nak pakai baju polis tuh kan ..
biar merasa ...
biarpon bukan baju sebenar polis ponn .. 


tappa lha faizal , 
nanti aku paksa kau apply polis yya..
manalah tahu kau ada rezeki .. muehehe ..


ehh , tu jja nak cerita ..
okay bye !




p/s : si faizal cakap dia nak applykan untuk aku .. katanya kalau dia tak dapat jadik polis , biar aku pon tappa .. ehhh kau , banyak cantek .. haha ..

3 comments:

  1. haah, angan2 dia tu
    tk dapat dri sndri org tersayang tolg laksanakan pon boleh ke caner? hehe

    ReplyDelete
  2. cuba la ^^,, tak cuba , tak tahu ^-^

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid