cool ~~

eydafaizal | Saturday, January 18, 2014 | 9Comments |

cool ??

haha .. just nak cerita macam macam jadik sekarang neh ..
tapi macam malas nak cerita satu satu ..

hari tu aku pergi daftar sekolah adek aku ..
yang tinggal ngan aku tuh ..
yang form 5 tahun neh tuh .. wee ..

aku pilih sekolah menengah menjalara kat sini ..
dah itu yang dekat pon ..
tapi tak sangka ada masalah lain timbul pulak ..

masa nak pindah dulu tuh kemaen kelam kabut ..
sampaikan just uruskan pertukaran sekolah derang sahaja ..

padahnya , 
aku nak kena balik kampung balik ..
sebab apa ? 
sebab segala dokumen adek aku tak ambil lagi ..
adek aku tuh form 5 hoii ..
dah nak spm  tahun neh ..
mahunya tak penting segala dokumen kerja kursus nya bagai tuh ?

ohh .. pitam ......

but sokay , 
kalau diikotkan , adek aku still tak boleh masuk sekolah lagi ..
tapi setelah aku buat rayuan .., maklumlah adek aku spm hoii ..
gila kau tak bagi dia masuk kelas study lagi ..
kalau dia jenis rajen belajar tappa .. aku bleh pejam mata lagi ..
masalah dia pon asyiklah melekat kat gadjet .. phffff ..
budak zaman sekarang ........... muahaha ..

aku janji nak bagi segala dokumen after chinese new year .
dah janji kan .. terpaksa lha gagahkan diri balik kampung jab ..
kedah hoi .. kalau selangor tappa .. ceh ! haha

tappa lha .. aku cuba lha sedaya mampu ..
mohon Allah permudahkan urusan .. aminn ..

kau adekku , belajar rerajen ehh ..
aku sayang kau tau .. wee ..



p/s : aku dah lewad datang bulan .. err .. dah lain macam laki aku kata .. ehh ?? dah kenapa kan ?? please doakan aku yang terbaik .. manalah tahu ... mihmihmih ...

9 comments:

  1. amin .. kalau betul mohon update ash nak baca hahaha .. hal sekolah biasa lah tu , dulu masa nak urus adik masuk sekolah penang jenuh ulang alik sekolah kat ipoh tanya pasal dokumen kerja khusus

    ReplyDelete
  2. hai..salam perkenalan..in shaa Allah semoga dipermudahkan segala urusan..yg last skali tu mcm best je..sonoknye dpt baby..hehe

    ReplyDelete
  3. takpe demi adik tersayang, trafik ke kedah sanggup ku tempuh juga.. hehe

    ReplyDelete
  4. bagusnya. seronok adik akak dapat kakak macamni. hehehe.
    ehm ehem. seronoknya kalau betul =D

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan.Inshallah ada rezeki ada la tu :) Doakan yg terbaik utk mama qayyum :)

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid