entri banyak gambar ....

eydafaizal | Saturday, January 25, 2014 | 4Comments |


okay .. aku kan jaga adek aku sekarang neh ..
so bila keluar kemana pon sekarang ,
bukanlah berdua lagi dengan suami ..
dah takda dah dating dating bercintan cintun berdua .. haha ..

sejak ada adek aku ,
kemana kami pergi , 
dia yang rakus bergaya ,...
hamboih kau dek .. siap request pinjam baju aku lak tuh .. phfff ..

demimu adek ... aku bagi kau pinjam .. kahkah ..


okay , taknak story pepanjang , 
aku nak up gambar banyak .. ngee ..















ohh , gambar memula macam kabur ..

yya ,aku nak cerita , 
hobi kami sama ..
suka bergambar .. phfff ...

kau jangan tanya mana laki aku ..
dia kan anti kamera .. phff ..
puas aku paksa .. susah nau lha hai ..

so sudahnya , laki aku jadik tukang bahan .. sehhh ...

masa tuh kami nak keluar pergi mana tah ..
time square kott ..
hah betullah  , nak pegi tanya problem broadband ..
tetiba broadband kena terminate .. cissss ..
padahal baru lepas bayar .. haehh...


so .. takda menda dah nak cerita ..
idea kosong ! haha ..

daa ...



p/s : cantikkan adek aku .. aku jeles .. kahkah ..


4 comments:

  1. selfie banyak betul, comel comel. hihi

    ReplyDelete
  2. Mcm twin je....hehe
    Dua2 comels ^_^

    ReplyDelete
  3. Wahhh cantiknya blog! Kemas and pinky sangat. Lovely je. Especially sidebar dia, jeles kite hheehehe. Both of you pun cantiklah, yang sorang tu ada anak lagi :D

    ReplyDelete
  4. hihihihi :D piwitttt both cantik :D

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid