gadjet 2013

eydafaizal | Thursday, January 02, 2014 | 2Comments |



kau tengok kau tengok ..
tajuk eksyen tak hengat ..
dah lha kemahen lama aku tak mengupdate blog , yang ada pon just schelude entri jja ..
aku maen auto-auto publish jja sekarang neh kan .. senang ..
dah bizi aku buat gaya orang bizi ..
bila dah tak bizi baru boleh bagi fresh entri ..
terbaru dari ladang .. mihmih .. 
 
orait sebelum tuh , aku rasa tak terlambat untuk ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2014 kat korang ..
ohh serius , hujung tahun 2013 tu memanglah bulan yang sangat-sangat menguji kesabaran ..
banyak gila kerja nak kena settle ..
mana nak balik kampung bagai ..
mana nak daftar sekolah , ehh tukar sekolah adek aku lagi ..
pergi sna sini .. perghh .. 
gilaa sangat haku ..
mana nak pindah rumah bagai ..
 
ohh .. aku dah masuk rumah baru .. wee ..
alhamdulillah ..
ehh pasal tuh lain entri keh .. 
kang aku sekali harung cerita , barai mata kau nak membaca .. hee
 
haa kau , panjang mukadimah aku taw ..
padah kau lama tak mengupdate ..
betapa aku rendu nak berblogwalking ..
lha hai ..
hadiah giveaway pon tak sempat antor lagi hoi ..
baru siap balut balut .. 
takda masa lagi nak g antor ke pejabat pos ..
tappa ... secepatnya aku akan hantar hadiah korang yang menang k sayang ..chill ehh .. huhuu
 
ehh tersasul lagi ..
haa okay okay ..moh lha kita masuk tajuk ..
merapu meraban aku neh kan .. 
 
orait.. aku nak story pasal gadjet yang aku guna sepanjang 2013 ..
aku neh memang gila gadjet siket ..
dapat pulak laki yang gila gadjet jugak .. 
hah kau , sepadan kan ?? choii sangat kan ?? wee ..
 
 aku malaeh nak cerita pasal gadjet laki aku ..
aku nak cerita pasal gadjet aku keh ? [ohh bajet sangat kan ..]
 
 
wait wait ...
 
 
 
 

wahh .. baru kusedar banyak jugak aku membeli phone tahun neh .. hahaa ..
tu belum campur laki aku punya gadjet lagi tuh .. haehh ..
tetiba rasa rugi membeli banyak macam tuh .. kahkah ..
ohh kepuasan tuh penting ..

gadjet phone terbaru aku is the galaxy note II ..
best guna .. plan asal nak beli note III tapi tak cukup bajet ..
so aku rembat note II .. ehh jadiklah .. asalkan best .. muahaha ..

satu lagi yang penting ..
aku adalah pencinta gadjet .. 
pencinta android jugak .. ceh ..
dengki aku ngan laki aku yang minat nau dengan apple tapi dapat pakai S4 jja ..
jadik lha faizal hoii .. haha..


ehh panjang dah entri aku meraban .. 
tu ja kot nak cerita ..
k bye ..




p/s: gadjet kau kumpul tahun 2013 apa ? share r .. :))



2 comments:

  1. Salam perkenalan sis

    http://azrinzfamily.blogspot.com/2014/01/pretty-pretzels-open-for-order.html

    ReplyDelete
  2. bnyknyaa.. ok la tu..ada kemampuan kan nak membeli..
    macam akk, blum mmpu rasanya nak miliki macam awk dik.. :)

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid