majlis pertunangan mieya izzara with muhd lah :)

eydafaizal | Saturday, January 11, 2014 | 0Comments |





aku dah teaser benda neh kat entri rabu k ?? haha

okay .. actually derang neh kawan aku ..
of coz lha kan .. takkan tetiba aku nak sergah buad entri pasal majlis tunang orang aku tak kenal ..
carik matik bolehlah .. hahaa

act , aku tak boleh attend majlis tunang derang ..
sebab ??
laki aku termasuklah aku sendiri takboleh cuti ..
huwaaa .. gigit jari weh ..

derang neh sweet wa cakap lu ..
bukan sweet sikit , sweet banyak !!!
asal keluar jja memana derang neh , asek lha sedondon .. haehh ..
sempat kau plan nak sedondon yer kak ? haha ..

kak , sorry ida ngn mat taleh balik kampung hari tu ..:(

in syaa Allah nanti akak kawen ida ngan mat pergi yya .. 
jangan suruh encik tunang tu tangkap kami yya ..
almaklumlah , tunang dia kan polisss ... err .... hahaa ..


ehh , jom layan gambar .. 
aku malas nak menaip ..
aku buad entri neh pon sebab aku rasa kakak aku tuh cun giler masa dia tunang ..
melting i youu ..
merahjambu tuh .. erghh , peberet .. ohh .. gigit jari lagi .. huwaa ..



















sweet kan ??

bagi aku derang neh memanglah sweet ..
ngalahkan sweet aku ngan laki aku .. phfff ..
okayy tappa .. hahaa ..

to kak izzara ,
nanti kawen jemput ehh .. ehh ? hahaa ..
nak makan nasik minyak neh kak oii .. wee ..

btw , i wish you selamat bertunang ..
moga kekal hingga ke jannah ..
moga akak semakin bahagia disamping kesayangan hati ..

for one more time ,
eyda mintak maap taleh balik kampung hadirkan diri masa majlis pertunangan akak ngan tunang akak berlansung ..
nanti kawen jemput eyda bagi kad awal awal ehh .. wee ..


orait korang ,
settle cerita aku hari neh ..

bubye !

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid