review sebulan bersama Ephyra .. :)

eydafaizal | Friday, January 10, 2014 | 21Comments |








kau pernah tengok kotak biru macam kat atas tuh ?? 

ngehngeh .. tulah ephyra .. 
korang dah tahu kan ?? 
tipu kalau tak tahu .. sebab rata-rata orang dah mula amalkan ephyra neh dalam kehidupan sehari hari ..
termasuklah aku ... hee ..

aku memula start amek ephyra neh awal bulan lepas .. 
dan sekarang dah masuk kotak kedua .. alhamdulillah ..
perubahan aku memang tak berapa banyak lagi ..
tapi setakat neh , apa yang berubah pada aku buat aku puas hati ..
puas hati sesangat ..

pertama , sebab ephyra aku dapat rasai tenaga yang luar biasa ..
kalau dulu lepas jer terjaga dari tidur , 
alahai , malas nau rasa nak bangun .. tapi gagahkan diri ..
lepas dah siapkan suami dan bila jer suami dah keluar bekerja , 
aku siapkan apa yang patut , then aku pulak nak kena bersiap ker office ..
pastu kat office mestilah mengantuk ..
bila mengantuk kau tetahu jer lha kan , hazab nak buat kerja ..
rasa malas tuh kemaen menguasai diri .. haehh ..

tapi lepas jer amek ephyra neh ,
aku dah tak rasa malas macam dulu ..
setiap hari energy aku macam bertambah pulak .. 
mana ada aku tidur tidur , tersengguk sengguk dah kat office .. muahaha ..
bila balik kerja , lancar jer aku tanpa bertangguh settlekan kerja rumah .. hee .. 

kedua , sistem penghadaman aku dah sekata ..
ehh aku tak tahu arh nak explen .. huhu ..
tapi sejak amek ephyra neh memang melawaskan perut aku ..
kalau dulu dalam seminggu tuh susah nau aku nak membuang air besar ..
sekarang neh setiap hari !!! perghh .. 
ringan jer badan aku neh ..


ketiga , rambut aku dah kurang gugur .. horeyyyyy .. 
best lha .. aku dah hampir penat mencari jalan nak mengatasi masalah rambut gugur aku neh ..
kau bayangkan , rumah aku tuh setiap hari asyiklah kena berulang menyapu .. 
kengkadang tuh , laki aku sendiri yang sapu .. 
rimas katanya tengok rambut bebanyak .. ohh sentap .. huhuu ..
bukan aku mintak rambut neh gugur faizal hoiii ... 
sampaikan aku amek keputusan untuk gunting pendek rambut aku ..
sadis kau tahu ?? dah lha rambut aku susah nau nak panjang .. grr ... 
pastuh bila aku sikat jer rambut lepas mandi ,
rasa nak nangis hoi tengok rambut yang melekat kat sikat tuh .. phfff ..

bila minum ephyra neh , dalam dua minggu , 
aku dah perasan yang rambut aku dah kurang gugur ..
sekarang aku macam excited r sikit sebab tak payah menyapu sampah banyak kali sehari ..
sebab dah tak banyak rambut gugur ... ehh ?? haha ..
 neh yang buat aku bertambah teruja dengan ephyra neh .. 

keempat , agak -agak , kau rasa apa bila suami kau puji kau makin cerah ?
walaupun sikit ??

hahaa .. suami aku tegur hoii .. 
dia kata aku dah makin cantik .. 
muka aku dah makin berseri ..
memanglah tak banyak nau cerahnya kulit aku neh ..
yerlah , baru sekotak kau pon ..
tapi kata suami aku ,
aku lagi beryambah cerah dari sebelum neh .. ohh .. teruja + bangga ...
kau tak takot hilang aku ker faizal ??? muahaha ..

satu lagi , kulit aku dulu selalu jja ada ruam or bintik bintik yang tak sehad singgah ..
tetambah lagi kat dahi .. 
ya Allah hazab hoi .. rasa tak cantik r tengok kan ??
tapi setakat aku amalkan ephyra neh , 
sekali lagi laki aku tegur kulit aku dah licin ..
dah takda bintik bintik yya you olls ... haha ,...
ohh suka mak jemah dengar laki sendirik puji tau .. 



laki aku dah bagi lampu hijau ..
katanya jangan dah berubah amalkan produk lain ..
biar kekal minum ephyra neh katanya ..
sebab kulit aku macam sesuai ngan ephyra katanya lagi ..
dan yang penting , si faizal aku tuh dah sanggup sponser aku duit nak beli ephyra tetiap bulan ..
wahhh ,happy aku dengar tau .. 

aku pernah bagi laki aku try minum ephyra ..
dia kata sedapp ..
bila aku tanya dia nak amalkan ker tak , kau tahu apa laki aku jawab ???

" taknak arh , nanti papa kuat sangat macam mama .. " ehh ???

korang jangan lha salah paham pulak .. 
dah aku kata energy aku lain macam sejak amalkan ephyra neh ..
korang kalau yang dah kawen dan dah amalkan minum ephyra neh ,
tahulah macam mana kan ??? err .. hahaa ..





 

aku beli ephyra neh kat akak izza hadi .. 
comel kiut miut orangnya .. 
dia bagi free gift pon best gak .. [tetibaa ..]
kau kalau tinggal kat area kepong ker klcc ker kuala lumpur ker ,
boleh jja contact order kat dia ..
neh aku bagi number dia .. 019-2198619

or kalau kau nak tengok testimoni berjaya ephyra neh ,
boleh jugak search instagram :@EPHYRA2U



ehh ..panjang tak review aku pasal ephyra neh ??

tapi yang best , untuk aku ,
walaupun baru masuk kotak kedua dengan ephyra ,
tak keterrlaluan kalau aku kata aku sangat sukakan ephyra ..

terima kasih ephyra .. :))



p/s : nak setia ngan ephyra neh jja .. :)

21 comments:

  1. Untung laaa ada asben semput , ehhh . ada asben support . Hehehe ,
    Teringin nak cuba . But boleh untuk kuruskan badan tak ? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh jugak .. bergantung pada kita lha .. sebab kalau akak , bila minum dah rasa kenyang .. jadik jarang makan .. :)

      Delete
  2. ramainya y minum ephyra sekarang ni

    ReplyDelete
  3. bagusnya bila produk tu kena dgn diri kita kan.. akk setakat ni tak amalkan pape pun lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak cubalah .. mesti nanyti cik abang suka .. :)

      Delete
  4. kawan2 dah start amalkn ni.. zara blom lg.. ^^

    ReplyDelete
  5. zam perasan kulit makin cerah dr sehari kke sehari :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang makin cerah tu zam ker ida ? haha

      Delete
  6. wahh mcm menarik je supplement ephyra ni. 1 kotak RM berapa? Dlm tu ada berapa. Banyak sgt dah collagen skrg kat pasaran sampai tak tau yg mana yg betul2 berkesan. huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekotak rm197 30 sachet .. sehari sekali jja .. ;) kalaw beli waktu promo lagi murah .. :)

      Delete
  7. Status single boleh minum nie ke dear...huhu...
    nak gak cik akak try beli nie...kalau dapat...
    sebab cik akak cepat pnat...rambut pun salu gugur gak nie..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh jer cik akak .. sesuai jer untuk lelaki atau perempuan 20 tahun ke atas .. :) cik akak cubalah .. mesti puas hati .. :)

      Delete
  8. anis pun ade bintik2 kat dahi. tensen woo. xcntik hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai syg .. ehh try lha .. mesti best .. rasanya pon sedap taw .. :))

      Delete
  9. hai all.
    sy adelah pengguna setia ephyra..
    dan juga dealer berdaftar ephyra..
    hampir 10 kotak sy minum since pntang bln 3.
    alhamdulillah..
    byk perubahan.
    boleh visit ig sy anamarliana.
    dptkan ephyra utk pakej februari
    atau sms sy 0109828056

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid