sejauh mana romantiknya laki kau ?

eydafaizal | Monday, January 06, 2014 | 12Comments |





haa kau tajuk .. hahaa .. maut nau ..

okeh .. aku cerita bukan bertujuan untuk papapa .. 
cuma untuk cerita ..

okayy .. sejauh mana laki kau romantik ngan kau ??
hah tuh aku tatahu lha pulak kan .. hee ..
aku nak cerita pasal laki aku .. ngehngeh ..

laki aku romantik ???
ceh !! sangatlah tak .. grr ..

iyerr kau , aku tak tipu..
laki aku sememangnya bukan dilahirkan untuk romantik ..
kengkadang aku nyampah tau .. straight gila .. haehh ..

laki aku neh jenis straight jja ..
kau jangan nak berbelit bila cakap ngan dia ..
dia buad donno jja .. fuhh ..

laki aku tegas nau ..
apa yang dia buad , silalah jangan larang okeh ..
benda yang dia tak suka , dia takkan jadik hipokrit buat ..
even untuk amek aty binik sendiri ..choii .. huhu ..

so , jangan lha kau pikir yang laki aku neh tak lansung ada romantiknya .. 
tak lha gittew kan ..
ada jugak lha .. cuma kadang-kadang ..

dia neh bukanlah menunjuk yang dia sayangkan biniknya neh ..
kami cakap pon sempoi jja .. 
kengkadang maen hang aku lagi .. ceh ..
tetambah lagi bila depan kengkawan dia , haehh , 
memanag lha tak kalau kau nak expect laki aku tuh nak fokus kat aku jja doplohpat jam ..
memang takk .. haha

tapi romantik laki aku bila dia tolong aku masak ..
tolong aku kemas rumah ..
bila tolong hantarkan aku pergi balik kerja ..
walaupun opis aku sikit nyer dekat ngan rumah aku .. [tak lha dekat nau ]
alasann " tanak mama jalan sengsorang .. bahaya ..''
haa kau , nampak tak caringnya dia disitu ..???

kengkadang benda yang dia tolong tuh simple mimple ja ..
tapi aku dah rasa menda tu romantik .. 
ehh ?? hahaaa  .. jakun kah ? ceh ..


alaa kau , aku nak puji laki aku pon talehh ..ngehngeh ..

hah satu lagi , aku rasa laki aku romantik bila aku tetiba selsema ,
dia dengan pantasnya bawak aku g klinik ..
wah kau , padahalnya aku selsema sikit jja pon ..caitt ..
mengada jja lebih tau .. ngee ..










motip gambar ? 

alaa kau , aku nak menempek gambar muda midi laki aku pon marah .. 
hahaa .. 

k bye ..

p/s : romantik lain orang lain cara .. ngee

12 comments:

  1. Haha , caring gilaa Asben sis :D .
    Moga berkekalan hingga ke akhir hayat . Aamiin ~ :)

    ReplyDelete
  2. betul tu.. hehe.. kadang2 tak semestinya romantik nak kena tunjuk

    ReplyDelete
  3. hihi..amboi.....dear.....so sweet lah....

    Nanti cik akak laki romantik...hahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa .. eyda mana boleh lawan cik akak .. haha ..

      Delete
  4. ok la tu..even ke'romantika' dia tak bape nampak, kita tak kan jemu dengan layanan dia.. sebab something, romantik dia tu tak menunjuk2.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup .. betul .. tuh yang kengkadang macam terharu kit ..

      Delete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid