review : EPHYRA tetap dihati ... :)

eydafaizal | Friday, February 28, 2014 | 2Comments |

hai .... :))




kau yang baca blog aku neh , 
menipu kalau cakap kat aku yang korang tak pernah dengar apapun pasal ephyra neh .. 

ephyra dah meluas ..
keberkesanan produk neh ,
hanya orang yang merasai dan mengamalkan produk neh sendiri yang tahu ..

betol neh .... sungguh !!! 

aku dulu dulu pon macam susah gak lha nak percaya ...
sebab aku memang tak pernah amalkan kolagen dalam hidup aku masa tuh ..
nak nak pulak aku neh muda belia lagi ...
tapi kalau dah nama pon perempuan kan ,
tipu jugak kalau kau cakap kau tak kenan ngan produk produk yang boleh buad kau cantik neh ..
yang boleh tampilkan keterampilan kau ,
menambahkan keyakinan kau depan khalayak .. 


tetambah pulak kau dah kawen ,
dah pulak bersalin .. 
walaupun kau bangga nau yangg kau masih muda ,
otot otot kau bila dah beranak jadik mengembang hoi ..
energy pulak makin low ..
tetambah jugak kau bekerja pulak kan ..
mana nak ngadap kerja seharian ,
balik rumah melayan kemas rumah , masak lagi ..
angkat kain , cuci kain , lipat baju , iron baju suami ...

ehhh  , dah isteri kan ????
banyak kerja kena buat ..
so mana kau nak dapat extra energy ????


that's why aku amek keputusan cuba ephyra neh ...

memang percubaan aku tak gagal ..
ephyra memang terbaekk ..
energy aku makin bertambah ...
seharian aku buat kerja tanpa henti ,
tetaplah segar badan neh ..perhhhh ,,, memang sukaa ..

dan alhamdulillah ,
sekarang dah nak masuk kotak keempat ..... :))


aku dah review selepas sebulan dengan ephyra ..
tapi aku malas godek link entri ..
boleh macam tu ?? muahaha ..
tappa , kau carik jer kat google ..
nanti kau akan jumpa banyak blog yang ceritakan pasal keajaiban ephyra neh sendiri ..
kau baca lha ..
memang susah nak explain , 
tapi percayalah ,
kau takkan lansung menyesal .. sungguh weh .. tak nyesal punya ...
aku berani jamin neh .. 


sekarang , setelah hampir dua kotak lebih aku amek ,
lagi banyak pulak kelebihan aku dapat .. 

first memang tenaga aku lha ..
sejak minum ephyra tenaga aku memang superb !!

apa yang aku nak review sebenarnya sama jja macam kat entri aku lepas .. 
cuma semakin ketara lha perubahannya ....

kau jangan pulak tanya aku , 
"ehh , tak putih ponnnn ...."
aku sekeh kau lelaju kang !!

nak buek camano ,
muka aku kan versi ketegaq sikit .. muahaha ..
so , kena take time .. 

tappa , aku sabar ...
tapi sebenarnya tak pon aku expect diri aku secerah salji pon ..
aku neh gelap asli .. muahaha ..
tapi dah rasa okay kulit licin jja .. 
tak kusam .. comel .. ehh ?? hahaa ...


then , perubahan pada breast aku ..
aku kan dah bersalinkan si qayyum dulu ...
jadiknya , breast macam tak macam anak dara sunti dululah kan ..
tapi sesejak amalkan eephyra neh ,
breast dah kembali nak jadik macam duluu ..
err , malu aku taw nak cerita ..
tapi tappa lha .. aku share kat kau .. mihmih ...

satu lagi !
kuku aku dah cantik bersinar .. ngee ..

dulu , kuku aku rapuh weh ..
senang nak kopek kopek ..
jadik tak cantik ..
so kena selalu ketip kuku yang terkopek kopek tuh kan ..
tapi sekarang , kuku aku dah takda masalah ..

alahh , aku takda pulak amek gambar kuku aku .. miahaha ..

ehh , banyak lagi actually kebaikkan ephyra neh ..
aku list kang kau hazab nak membaca .. muahaha ..

yang paling aku teruja ,
rambut aku dah makin lebat ..
dah tak gugur ... jadik makin kuat gittew ..
lembut jer .. nampak lha yang rambut aku sihat sangat ..
kalau dulu tiga empat hari tak syampoo , 
aku dah rasa macam dawai dah rambut aku .. muahaha ...

bila aku minum ephyra neh , 
memang bagi aku mengenyangkan ..
selalunya bila aku nak menghadapi hari hari yang bizi , accey kau , hihik ,
aku akan amek ephyra neh sebelum tuh .. 

jadiknya , takda sebab untuk aku tinggalkan ephyra ..
sebab aku dah jatuh cinta gila kat produk neh ..
dah lha sedapp kan ??? 
so , memang aku akan teruskan ...

aku harituh balik kampung ,
terlupa nak bawak ephyra .. 
meroyan hoi aku carik ejen kat sana ..
dengan kampung aku susah nau nak dapat coverage 3G kan ..
sanggup neh aku keluar pekan semata mata nak dapatkan coverage and carik ejen ephyra ,..
dapat trial pack pon jadiklah sebab aku balik seminggu ..
memang bertabah laki aku menurut ,..
elleh , kata nak binik cantik cun melecun .. haruslah pasrah kan???



okaylah , aku stop kat sini ..
saited pulak aku cerita pasal ephyra pepagi jumaat neh ..muahaha ..



p/s : lama dah tinggal blog .. renduu ...

2 comments:

  1. salam kenal dan follow
    torascool(dot)blogspot(dot)com

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid