sunyi .... :(

eydafaizal | Saturday, February 08, 2014 | 3Comments |

haii ... 
aku tengah tak sehad neh ..
gagahkan jugak hapdate blog ..
sebab tak boleh tido .. huwaaa .....

aku neh pon , masa laki aku takda neh lha nak tak sehad ..
selalu bila laki ada , takdanya nak mengada macam neh .. haehh ..

laki aku pegi kursus ..
tiga hari hoi ..
bagi kau memang lha kejab jek ..
bagi aku yang ngengada gegila neh .
asiklah doplohpat jam nak menempek ngan laki neh ,
yang selalu nau mengada ngan laki neh ,
sangatlah lama rasanya tiga hari tuh .. ceh ..

tuh yang aku cakap , 
bila laki takdalah aku nak rasa lemah selemahnya badan neh ..

sunyi rasa bila takda dia kat sisi ..
tak pernah hoi aku jauh dari dia ..
selalu dia pegi kursus or what , dia balik hari jja ..
datang kursus kali neh kena tido sana lak ...
adoiyaii , laki aku pon risau nak tinggal aku .. muehehe ..

kata kau sakit kan ??
laki caring lebih r , haha ...

tappa , aku bertabah menghitung hari ..
walaupun tiga hari , 
terasa lama benar ..
terasa lambat pulak masa berjalan ..

cepatlah tiga hari hoi ...
aku rendu laki aku ..........


rendu ....................


papa balik cepat yang ...
nak ngengada ajak berteman pegi klinik .... :')
nak kena paksa makan ubat ..
nak kena paksa mandi ... huwaaaa ... 


berjauh ngan laki ,
apapun aku tataw nak buat ..
jadik blur jja .. muahaha ..
nak makan pon takda selera ..
maunya tak sakit ida hoiiii ........ceh ....


walau laki aku selalu call mesej bagai ,
tetaplah rasa lainnya ...
tetaplah datang rendunya .. :((






p/s : cepat balik sayanggg ................

3 comments:

  1. haii.. berkunjung disini. jom ke blog saya..shaklee supplement kesihatan. :))

    ReplyDelete
  2. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid