isu MH370 ..

eydafaizal | Monday, March 10, 2014 | 1Comments |

keyword sekarang kecoh pasal MH370 .. 
aku sendiri pon still menunggu perkembangan kejadian neh ..

banyak spekulasi yang ramai orang buad ..
ada yang nampak macam sahih .. 
ada yang meneka itu ini ..
aku tak tahu mana satu yang betul betul sahih ..

aku jadik sedih .. 
yang buad benda neh sebagai bahan lawak pon ada .. 
aku geram ja .. tak pikir ke perasaan keluarga mangsa ??

kesian hoii ..

aku yang takda sesiapa pon naek that MH370 tu , 
risau lha hai .. asal setiap kali berita nak jja terjojol depan tibi ..
nak tahu perkembangan semasa ..
kau pon , dah tahu kejadian neh genting ,
cubalah jadik profesional sikit .. haehh ..

janganlah buad cerita bukan bukan ..
amek kesempatan jaja cerita itu ini ..

cuba jadik kat kau ?? 
mampu lagi nak sengeh sengeh buad lawak bodoh kau tu ??

harapan aku ,
moga Allah beri petunjuk ..
permudahkan urusan pencarian ..
aku tahu bukan kerja senang ..
kita yang dengar dan ikuti pon , hanya mampu berdoa ..
mohon agar segalanya selamat ..

MH370 , baliklahh ... 

semua orang nantikan kamu .. 



p/s : harap takda apa-apa yang berlaku .. aminn ..

1 comment:

  1. pray for MH370 semakin menjadi tanda tanya. pelik ntah ke mn la. huhu.

    untuk tempahan handbouquet dan bantal felt. boleh ke link di bawah ini. =)
    http://myartcrafting.blogspot.com

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid