REVIEW FILEM : KAMI HISTERIA

eydafaizal | Tuesday, March 11, 2014 | 1Comments |
ENTRI BASI .. DAH LAMA PERAM DALAM DRAFT ! 
hai semua .. ngehngeh ..
aku buad muka tak bersalah neh .. 
peram entri lama-lama .. dah tak hot macam memula dah ..
sokayy .. aku nak review jek .. :)
aku tengok citer neh dah lama .. 
masa bebaru keluar harituh lha kan ..
masa tu , asben aku balik keja terus ngajak aku keluar ..
okay , disebabkan aku terlalu bosan , 
aku iyakan ja ..
tak tahu pulak aku yang dia nak bawak aku g situ kan ..
dah lama rasa tak jejak panggung ..
gabai rasa .. haha ..
aku layan asben makan malam dulu ..
sebab haritu dia balik lambat ..
overtime .. carik rezeki lebih .. 
tatambah pulak aku tak kerja kan ..
kesian kau suami , tappa .. 
nanti isterimu berkorban yya .. :)
rupanya kawan dia yang ngajak .. ciss ..
aku dah sampai panggung tetengok dia dah parking cantek kat sebelah kereta kawan dia tu ..
patut arh macam kenal kereta tu .. 
then , beli tiket , tunggu lha .. kami tengok midnignt !
laki aku plan nak tengok robocop memula , 
tapi dah terlepas time akhir , 
jadik bertabah pilih filem kami histeria neh ..


masuk review terus arh ehh ,
banyak pulak merapuu .. hee ..






kalau yang dah tengok cerita neh ,
korang boleh tergelak gelak teringat .. hhahaa ..

cerita neh best ... tak seram sangat ..
banyak unsur saspen .. ngee ..
lecu banyak .. serius pon ada ..

konflik , muzik , semua cukup best .. 
aku sampai mintak hint kat laki aku suruh beli dvd ..
best sangat kan .. pada aku lha ..

dah arh hantu dia pon sempoi jja ..
cun pulak tu .. hohohoo ..

then yang buat aku tambah suka , 
lagu lagu dalam filem neh .. 
series gempak ..
aku paling suka lagu "muzik" tuh .. 
layan jek ..

apalagi , cubalah pegi beli dvd tengok .. 
takkan nyesal punya arh .. weee ..

1 comment:

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid