KFC : the custumers ..

eydafaizal | Sunday, June 08, 2014 | 0Comments |
 
 
hey .. nak cerita pasal kepci lagi ..hehek ..
nak baca sila , tanak baca sudda .. okay ?

haha .. nak cerita pengalaman dengan custumer ..

alahh .. kau tayah r rasa macam aku neh pulun ker apa kan ?
sebab aku pon tataw motip aku cerita ..kahkah ..
nak penuhkan update list jjah ..
yya lha , setelah sekian lama daku tak menghapdate belog kan ?
terasa benau raking menurun dengan jayanya ..

aku nak cerita pasal custumer pon ,
pelik jugak sebab sebelum sebelum neh aku pon kerja macam serupa ..
serupa bagaimana ?

yya lha ,. aku pon berdepan dengan custumer apa sebelum neh ..
hadap call , hadap order barang , hadap list bill ..
hadap cash bill , hadap file sales bulanan ..
semua tuh berkaitan custumer ..
takda pulak aku cerita dak ?

macam aku cakap tadik r , aku nak banyakkan list update ja .. muahaha ..

then bila aku mula buat entri tanpa motip ,
terasa blur rasanya sebab tataw nak tulis apa .. huwaaa .....

sepanjang aku kerja kat kepci tu ,
macam macam ragam custumer daku jumpa ..
kalau yang okay tuh besh r ..
kalau yang tak okay ? menganga aku ..
sampai kengkadang aku malaeh nak melayan ,'
aku panggil manager suruh handle ..
kalau aku yang handle custumer banyak songeh time aku okay tappa ..
kalau time aku tengah fenat tahap gaban ,
then custumer pon nampak betapa panjangnya barisan tengan beratur kat semua kaunter ,
lagi nak banyak songeh ,
memang bebal jugaklah aku ..
rasa nak mengamuk jugaklah kan .. fenad kottttt ..
takkan tak paham .....

kalau custumer yang baik hati tuh , wahh , suka aku ..
dengan ramahnya , tegur baik baik , sabar ..
masya Allah .. kalau dapat custumer macam tuh sehari alangkah bahagianya ..

tu ja aku nak cerita sebenarnya ... hahahahaha ..

p/s : tak siuman aku neh .. ngeee

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid