KFC : gaji pertama ..

eydafaizal | Thursday, June 12, 2014 | 2Comments |
 
 
gaji pertama aku dengan KFC adalah sangat sangat lewad ..

entah kenapa berlaku sedikit kesilapan ..
dah tu kesilapan tuh bukan dari silap aku ..

asalnya memang gaji akan masuk tepat 25 haribulan setiap bulan ..
warga warga KFC mesti tahu kan ???
tapi outlet kami acapkali terlewad ..
entah kenapa ..

gaji pertama aku hanya dapat pada pertengahan bulan berikutnya ..
dah nak sampai hujung bulan dah pon ..
pulak dapat dalam bentuk cek .. ehh ?
lagi pelik aku sebab masa interview ,
the manager yang interview aku dah mintak semuanya ..
and semuanya aku dah bagi ..
termasuklah penyata bank ..
yang asli lagi ..(okay tu silap aku ..)

tapi mungkin sebab gaji pertama kan ?
so aku boleh jja terima ..
rileklah ..
gaji pertama kan ??
bukan banyak mana pon ..
lelagi aku bukan full time walau buad kerja setiap hari ..
rasa tak berbaloi disitu .. huwaaa ..

kau kalau nak kerja KFC silalah bersabar bila tunggu gaji pertama okay .. huahuahua ..

2 comments:

  1. Adik akk 2 orng pnh kje kepsi.. Gji xla tinggi mna.. Tp wktu kje diaaa.. Bukan kmain...

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid