KITKAT !

eydafaizal | Saturday, June 28, 2014 | 0Comments |
 
 
amoeh tajuk kemain .. muahaha ..

ekceli aku pon tak sedar dari bila aku start jadik peminat tegar KITKAT !

mungkin pengaruh citer histeria kot ..
sebab laki kau pernah tegur ,
lepas ja aku nengok citer tuh ,
boleh dikatakan setiap kali keluar aku beli kitkat ..

alah ..tak kisah arh ..
asalkan aku tau benda tuh sangatlah sedapp ..

budak budak ??
tak lha .. takkan sebab aku suka kitkat korang nak lebel aku budak budak ???
jangan pleasee ...

oh ya , cerita pasal kitkat ,
aku teringat something ..
pernah satu pagi tuh aku terjaga dari tido pukol empat pagi lebih ..
time time tuh jugak lah , aku teringin nak kitkat ,,
tah apa apa .. rasa merepek gila !

lagi merepek bila aku sanggup kejut laki aku ngajak kuar beli kitkat ..
pukul empat pagi kot !
sangat gila !
aku sampai tahap merengek kat laki aku paksa dia teman aku kuar beli kitkat !
bila ingat balik , ya Allah , sungguh gila ..
sebaik lha esoknya laki aku cuti ,..
haehhh ..

kitkat sedapp kan ???

haha .. bye !

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid