merapu jer neh ..

eydafaizal | Friday, June 27, 2014 | 1Comments |
 
 
hah kau , amek !
konpius baca tajuk blog aku kan ? muahaha ..

ekceli aku ketandusan idea .. haha ..
biasa tuh biasaa ,...
tolonglah paham .. kahkahkah ..

so dah jari jemariku tetiba datang mood rajin nak menaip kat keyboard ,
moh lah menghapdate something ..
walaupon takda idea ..
gigih pikir tapi idea tak timbul timbul ,
so dari membiarkan korang mengadap entri sama setiap kali masuk blog aku ,
sini aku merepek .. hee ..

aku agak bizi sekarang , acewwah ..
maklumlah orang bekerja .. ceyy ..
ohh , aku kerja baru sekarang ..
tuh kang lain entri aku cerita ..
sekarang aku nak meraban dulu ..

terasa lama nau tak hapdate blog bergambar kan ..
kau pon mesti dah naik muak bila bukak blog aku baca entri bertaip semata ..
silalah mengaku yang anda bosan ..
baiklah .. aku akur ..
tapi aku nak bagitau , kali neh pon bukan entri bergambar .. kahkah
sebab ??

fon kesayangan hati hantar kedai ..
samsung note aku dah barai tengah jalan ..
sila sabar dengan dugaan ...
dasar sangat tak boleh pakai gajet memahal aku neh .. huwaaa ...

jadik , aku jugak akur dengan kehendak hati ..
no more selfie .. no more whatapp n wechat for a while ..
no more maen pou .. baeklah .. baek .. aku terima ..

jadiknya aku jugak bertabah ngadap blog sendiri ..
tak bergambar ..
takpa .. takpa ..
kan dah cakap tadik aku is redha .. huhu ..

cukup ! dah ! sudah !
kang aku melalut yang bukan bukan lak ..
aku ekceli nak g kerja neh ..
sempat jja ngadap laptop hapdate blog ..

k bye ..!

1 comment:

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid