rendu belog ... huwaaa

eydafaizal | Thursday, June 05, 2014 | 1Comments |
 
 
hai lha hai .. lama nau rasa tak ngadap belog ..
blogwalking apatah lagi ..
rasa macam sunyi belog neh ..
raking pon dah merudum jatuh .. huwaaaaa .....

sebenarnya , banyak benar benda yang jadik ..
terlalu banyak ..
sampaikan aku sendiri blur tatahu nak cerita yang mana satu ..
apa yang patut aku ceritakan dulu ..
bukan untuk rintihan hati ataupon tatapan umum ..
cukup sekadar cerita tu terkisah di sini ..
untuk kenangan aku di hari lain .. di masa akan datang ..

tak apa , nanti , (yang aku pon tak pasti bila ) ,
aku akan cerita satu satu kat belog kayu neh ..

lain perasaan aku masa neh ..
tak macam dulu-dulu ..
sebab sejak menjak neh , macam macam aku lalui ..
macam  macam yang bagaikan terpaksa aku lalui ..
terlalu banyak untuk dihitung..
tapi aku tahu , ianya ada hikmah yang tersembunyi ...

harap aku ,
pada yang memahami , aku sangatlah berterima kasih ..
terima kasih kerana kau cuba untuk paham ..
terima kasih kerana kau cuba untuk terima ..
terima kasih kerana kau cuba untuk ikhlaskan dan redha ..

pada yang tak dapat mengerti ..
tak mengapa , aku sendiri cuba fahami kau ..
dan terima kasih jugak sebab cuba ada untuk aku walau terpaksa kau jengah ..
aku tak marah .. aku redha .. pasrah pon ..

ehh , macam dah meraban aku melalut kan ???

jadik sebelum entri neh jadi semakin 'drama' ,
better aku stop disini .. muahaha ..

bubye .. :) hee ..



p/s : aku cuba kumpul cerita yya ???

1 comment:

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid