ALHAMDULILLAH .. :)

eydafaizal | Thursday, August 28, 2014 | 17Comments |

alahai .. lama nau kan aku tak hapdate ? 
tak menaik dah pageview aku neh hah .. 
okay kesian , tapi tappa .. aku mmapkan diri aku .. kahkah ..

bizi melampau wehh .. hahaha ..
kalah perdana menteri bila nak update blog seminggu sekali pon takleh .. 

by the way , 
aku nak something ..

alhamdulillah , aku mengandung .. 

aku happy ..

tapi aku masih taknak mengharap ..
kandungan masih baru ,..
kalau boleh , dan kalau diizinkan Allah , 
aku nak kandungan aku kekal sembilan bulan dalam rahim aku ,..

aku mohon semua yang baca blog aku doakan aku ..
doakan yya ..

apapun , aku hanya mampu menjaga sebaik yang mungkin ,
yang mengizinkan hanya Allah ..

okayyy , tu jah , :)



p/s : Qayyum bakal ada adek ...

alhamdulillah .. mohon doa kalian  .. 
sila doakan kandungan aku baik2 saja ..

17 comments:

  1. Wahhhh. Tahniahhhh... dapat adik baruuuuu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sayang .. :) doakan akak ya ?

      Delete
    2. yaaaa, Aminnnn ~ . Semoga kandungan akak baik2 sajaa... Qayyum mana?

      Delete
  2. wah semoga kandungan kekal ..Amin2..ya rabbal alamin...semoga sihat salu

    ReplyDelete
  3. asslmkm ida.. jaga baby tu baik2 ye.. moga ia akan menjadi penyeri buat ida & suami.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm akak .. :) in syaa allah .. doakan ida yya ?

      Delete
  4. Wahhh...dlm senyap hahaha....suami ape khabar....patot cll xangkt honeymoon rupenyeee....hahaha...ape2 pown abg nk ucap taniah pda adik n suami....perlu bantuan call abg klu abg leh tlg abg tlg....nnty ade mase kite jumpe....ape2 hal abg bg taw ati klu ade 6ber suami lagi bagos...ari tu abg call nk ucap selamat raya tgk dh xangkt dh....hehehe...selamat raye....jge kandungan elok2

    ReplyDelete
    Replies
    1. aloloh .. haha .. inbox r adek abg oii .. adek neh num tak tetap dah .. kahkah ..

      Delete
  5. tahniah..semoga baby dan akak dalam keadaan sihat selalu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. in syaa allah .. doakan yya ? thanks

      Delete
  6. Wow .. Tahniahhh. . rezeki sis .. Yeayyyy ! Take care sis .. Alhamdulillah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks .. in syaa allah .. tc jugak ya ? doakan taw

      Delete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid