kerja raya :(

eydafaizal | Tuesday, September 16, 2014 | 0Comments |
iyerrrr .... cerita lama lagi ..
macam biasa .. terbengkalai dalam draft ..

ahha .. kau jangan tak percaya pulak ..
aku kerja okay raya first ! 
kerja okay , kerja ! 

perasaan kerja empat hari berturut turut time raya ?

jangan kau tanya ...!

huwaaa .. terasa macam nak meraung menangis ..
sebab sakit hati yang aku mintak sendiri ..

orang semua sebuk balik kampung sambut raya ngan femily ..
aku dok lha memerah tenaga [lha sangat ] kat tempat kerja tuh ..

sedih ... sedih part tak buleh makan ramai ramai ngan femli ..
sedih gak part tak buleh nak fefeeling drama airmata pagi raya .. adesss ,..




happening memang happening ..
tapi aku bertabah ..
sebab aku rasa raya aku takda makna ..

sebab ?


nanti lain entri aku cerita .. 


daa :)

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid