Esok puasa ..

eydafaizal | Wednesday, June 17, 2015 | 7Comments |

Alhamdulillah ...

Esok dah puasa dah ..
Malam ni dah start terawih ..
Macam tak sabar nak berpuasa ..
Nak bersahur bagai ..
Nak kumpul pahala ..

Bulan puasa kan bulan barakah ..
Bulan penuh dengan keberkatan ..

Dan tahun ni .
First time berasa dapat puasa dengan anak anak kesayangan ..
Wahahahaha .. Suka suka ..

Aku mohon aku kuat semangat lah ..
Aku ni kan kerja ..
Then anak anak pulak breastfeeding ..
Fuhfuh..
Tappa tappa .. Aku kuat .. Bhahaha ..

So korangg ..

SELAMAT BERPUASA ..
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK ..

jom sesama kumpul pahala okayy ..hihi ..

Aku nak mintak maaf atas segala kekhilafan dan kesalahan aku ..
Aku mintak ampun dari hujung rambut hingga hujung kaki ..
Aku tahu banyak salah aku ngan korang ..
Maafkanlah andai terkasar bahasa tersilap kata .. Maaf k ..

Mana mana entri aku yang menyakiti perasaan ..
Tersalah maki ..
Tersalah kata bagai ..
Harap jangan simpan dalam hati ..

Aku sayangg reader aku semua sebab sudi baca entri entri aku yang tak semengah ..

Aku sayang reader reader aku semua yang sudi singgah ke blog picisan aku ..

Sekian ..

7 comments:

  1. Salam ramadhan dear... Semoga dapat menjalani ibadah puasa dengan jayanya.. inshaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan ena .. harap2 .. aminn ..insyaallah .. moga2 sama ngan ena ..

      Delete
  2. selamat berpuasa..feel free jengah jugak le ke blog saye
    yayavogue.blogspot.com
    or
    yvogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan untuk awak...asyik tergelak je baca entri awak ni..heheeh.. :)

    ReplyDelete

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid