Rendu .

eydafaizal | Sunday, June 21, 2015 | 1Comments |
Alak lak ni kan ?
Nak rerindu bagai ..
Nak kalut rindu kat sapa ? 
Bhahaha ..

Almaklumlah .
Kau kena paham .
Aku ni mood mengupdate blog sedang membara ..
Jadik sebelum ianya hilang ditelan kemalasan , baik aku merajinkan diri menaip jugak .. 

Lagipon ku keling kat sebelah dak kembar faryana faryani dah lena dengan indahnya setelah seharian membuli mamanya .. 
Caitt ..

Entri ni entri throwback kekdahnyer ..
Dah kata daku ni sepanjang mengandungkan dak kembar aku ni tabiat malas nau nak update blog ..
Renduu ooo nak update blog masatu ..
Ada ja idea memjengah dalam otak ..
Tapi dek sebab selalu menangguh.  Maka hilang idea ..kahkah .. 
Kemalasan masa preggy Kali kedua tah apaapa .. 
Sampaikan aku jadi manusia paling mengada ngada dalam dunia ..
Macam aku sorang je yang preggy kat dunia ni ..

Ehh ..panjang dah melalut ni ..
Tapi entri ni bukan nak cerita pasal aku rindu nak berblog ..
Ni entri aku rendu zezaman aku pregnant dulu ..

Muehehe ..



Ni masa Lima bulan preggy .. 



*six month

1 comment:

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid