Terjebak ..

eydafaizal | Thursday, June 18, 2015 | 0Comments |
Dalam bebanyak tabiat aku ,
Aku rasa aku terus jatuh cinta dengan mendalah ni ..
Alahaii .. Menduga keimanan tahap gaban ah ..
Aku cukup suka ..

Sampaikan aku yang stay kepong ni ,
Sanggup pujuk rayu si faizal tu pergi balakong semata mata nak cod srndiri ..

Dan bila dapat kat tangan ,
Dah ada depan mata ,
Allah hai , sumpah ,
Rasa puass sangat sangat ..
Kepuasan yang maksima disitu ..

Apa tu ?




BAWAL ADIJUMA !!

bhahahaa..

Masa g cod tuh , lepas amik tudung tuh , 
Punyalah si faizal gelakkan aku ..
Sampai ngekek ngekek dy ..
Punyalah kongajau punya laki aku ni . 

Aku nih sengeh sengeh.. 
Almaklumlah dapat benda idaman hati ..

Design yang setiap keluaran memang cun habis ..

Tapi kau tengok ah harga ..
Aku memula tu just mampu tengok .. 

Nak g cs sendiri macam tak mampu ..
Sebab rasa macam tak sabaq nak menunggu.

Aku menunggu nak checkup kat klinik spital pon dah merungut mengeluh bagai ,
Sampaikan sekarang nak checkup anak anak aku kat klinik pon aku mintak petang petang sikit .
Biau tak ramai orang masa aku datang tu ..

Punyalah malas nya aku nak menunggu orang..

Sebab aku ni sejak azali memanglah malas nak menunggu ..
Lelagilah kalau sampai sejam dua ..
Apatah lagi kalau berjam jam ..
Huiii .. Memang daklah akuu ..

Kau bayangkan sendiri ..

Aku balik kerja , selalu aku pesan kat laki aku ..
" aku nak kau ada kat bawah dah waktu aku turun dari office .. Aku taknak tunggu kau .. "

Kalau aku dah bantai ayat tu kat sifaizal tu   ,
Kau boleh kot kan bayangkan yang aku ni macam mana .. Kikiki ..

So bila aku dengar kata nak membeli kat cs adijumaa ni nak kena mencandat beratur panjang panjang ,
Biarlah aku beralah sebelum pegi..
Taknak hoii ..
Aku ni bukan penyabau nau naau ..

Lelagi nak tinggal dak faryana faryani tu semata nak membeli tudung tu .. 
Uhuii ..
I is rela bayar upah kat orang tolong belikan .. 

Well .. Selesa sangat ..
Aku suka sebab sangatlah senang nak bentuk ..
Dan yang paling penting ..
Laki aku yang gelakkan aku terkekeh kekeh masa amik tudung tu kata kat aku pagi esoknya bila aku pakai ke opis ..

" ehh , cantik pulak bini papa pakai tudung harini .. Takdala kosongg jer . " 

Eh eh ..semalam beriya iya kutuk aku ..
Bila dah nampak pakai tahu pulak kau memujii bini kau ni ye faizal ? 

Haha .. 

K , tu ja nak cerita ..

Aku dalam usaha nak kumpul design dan label lain .. 
Doakanlah poket menebal dimurahkan rezeki mencurah curah .. 
Amin amin amin ..


No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid