Salam Aidilfitri ..

eydafaizal | Wednesday, July 22, 2015 | 0Comments |
Maaflah macam terlewad nak update ..

Haha .. 

Aku sekeluarga ingin menyusun sepuluh jari mohon kemaafan atas kesalahan Dan kekhilafan aku sekeluarga .. 

Sepanjang aku berblogging , 
Aku mohon maaf atas keterlanjuran melampau update entri ..
Maaf kalau ada antara entri aku yang terlebih emosi ..
Yang menyinggung memana pihak ..
Maaf sangat ..
Blog nilah Medan luahan hati aku ..
Terkadang tak boleh mengelak dari teremosi yang tidak tidak .

Raya Keenan harini kan ? 

Tapi ada aku kesah lambat wish ..haha ..

Korang ! 

Selamat hari raya aidilfitri 
Maaf zahir dan batin .. 



 Kosong² k .. 

Daa .

Sekejabnya alahai ..

eydafaizal | Friday, July 03, 2015 | 2Comments |

Iyer .. Sekejab sangat rasanya puasa tahun ni ..
Tuptup dah setengah bulan dah Ramadan ..
Gilaa cepat masa berjalan ..

Aku ni terkadang tengah fokus kerja kat ofis ,
Leka sikit pastu tgok jam ,
Ehh dah petang ..
Rasa macam baru jer sekejab masuk ofis ..
Dah boleh balik amik anak² kat umah pengasuh ..
Ngulit anak sampai tido .. Haaha..

Rindu pulak kat budak² tu ..
Padahal hari² dok menggomol ..
Bila jauh sikit lahai rindunya ..

BTW , kejab ja lg kang raya pulak ..
Aku ni tah apa yang bizi sangat sampai tak sempat nk siapkan apa² utk raya ..
Ohh gilaa sangat haha ..





Janganlah buad buad terkejut tetiba ada gambar selfie dalam entri ni .. Haha

Motip gambar anak ?

SEBAB RINDU  !!

K bai .
 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid