Sekejabnya alahai ..

eydafaizal | Friday, July 03, 2015 | 2Comments |

Iyer .. Sekejab sangat rasanya puasa tahun ni ..
Tuptup dah setengah bulan dah Ramadan ..
Gilaa cepat masa berjalan ..

Aku ni terkadang tengah fokus kerja kat ofis ,
Leka sikit pastu tgok jam ,
Ehh dah petang ..
Rasa macam baru jer sekejab masuk ofis ..
Dah boleh balik amik anak² kat umah pengasuh ..
Ngulit anak sampai tido .. Haaha..

Rindu pulak kat budak² tu ..
Padahal hari² dok menggomol ..
Bila jauh sikit lahai rindunya ..

BTW , kejab ja lg kang raya pulak ..
Aku ni tah apa yang bizi sangat sampai tak sempat nk siapkan apa² utk raya ..
Ohh gilaa sangat haha ..





Janganlah buad buad terkejut tetiba ada gambar selfie dalam entri ni .. Haha

Motip gambar anak ?

SEBAB RINDU  !!

K bai .

2 comments:

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid