Alkisah ..

eydafaizal | Tuesday, May 24, 2016 | 0Comments |

Tajuk kemaen .. haha ..

Blog lama tak berupdate ..
Terlalu banyak entri tertunggak ..
Terlalu banyak idea tapi tak tertulis .. tak terluah ..
Penangan mak mak lah katakan ..
Takda masa nak menaip entri ..
Nak scheluded entri pon dah tak mampu sekarang .

Kembar si faryana faryani dah setahun empat bulan lebih ..
Cepat masa berlalu ..
Cepat jugak aku rasa babybump dalam perut dah nak cecah enam bulan ..
Allah .. sekejabnyaa masa berlalu pantas ..
Serba serbi perlukan perhatian ..

Dengan keadaan sekarang ,
Aku masih bekerja .. carik rezeki .. bantu sifaizal mana yang tak cukup ..
Bukan tak mampu nak duduk rumah jaga anak anak urus rumah tangga sepenuh masa ..
Tapi sebab aku masih perlukan beberapa perkara .. tak nak susahkan si faizal. .

Tetambah lagi dia kat sini just bekerja sendiri ..
Jerih payah dia buad aku segan nak meminta ..
Jadik baiklah aku bantu dulu sementara nak stabilkan hidup..

Untung jugak bersuamikan si faizal ni ..
Tak banyak kerenah .. senang nak handle makan minum semua ..
Cerewet tu ada .. cuma dia boleh faham keadaan .. syukurlah ..

Kembar pon dah banyak sangat kerenah..
Hari hari ada jer benda baru derang tunjuk ..
Semua yang menghiburkan naluri keibuan mama..
Seronok rupanya ada anak sendiri..
Tak menyesal kahwin muda tau .. haha ..

Ramadan dah nak dekat ..
Rendunyaa bulan puasa ya rabbi ..
Insyaallah tahun ni boleh cuba penuhkan puasa .. in syaa allah ..
Moga Allah izinkan ..

Please doakan aku kuat okeh .
Bye.

No comments:

Post a Comment

sayangs , tinggalkan comment anda disini =) ..

 
© Copyright 2015 | All Right Reserved to Norlidahidayu ~ | Design by Kiera Rashid